Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/52301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Anh Kiệt-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:26:23Z-
dc.date.available2016-12-15T10:26:23Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/52301-
dc.description.abstractCơ sở lý luận về chiến lược kinh doanh. Phân tích thực trạng kinh doanh của Nestle VN. Xây dựng chiến lược kinh doanh của Công ty Nestle Việt Nam giai đoạn 2006-2010-
dc.format.medium51 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectChiến lược kinh doanh-
dc.subjectCông ty Nestle-
dc.titleXây dựng chiến lược kinh doanh của công ty Nestle Việt Nam giai đoạn 2006-2010-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.4012-
item.languageiso639-1Vietnamese-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextreserved-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.