Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/52302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê Văn Hiền-
dc.contributor.authorNguyễn Tấn Trực-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:26:23Z-
dc.date.available2016-12-15T10:26:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherBarcode: K50005301-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/52302-
dc.identifier.urihttp://opac.ueh.edu.vn/record=b1016303~S8-
dc.description.abstractThực trạng và giải pháp nhằm xây dựng chiến lược kinh doanh của Công ty Sony Electronics Việt Nam giai đoạn 2013-2020-
dc.format.medium84 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectChiến lược kinh doanh-
dc.subjectDoanh nghiệp-
dc.titleXây dựng chiến lược kinh doanh của Công ty Sony Electronics Việt Nam giai đoạn 2013-2020-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.401-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanh-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1Vietnamese-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.