Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/52341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDr. Nguyễn Thanh Hộien_US
dc.contributor.authorBùi Hoàng Hiệpen_US
dc.date.accessioned2016-12-15T10:26:27Z-
dc.date.available2016-12-15T10:26:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherBarcode: K50008178en_US
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/52341-
dc.identifier.urihttp://opac.ueh.edu.vn/record=b1020176~S8-
dc.description.abstractThực trạng. Các biện pháp xây dựng chiến lược marketing - mix để thâm nhập thị trường Việt Nam của công ty IRITECH giai đoạn 2016 - 2020en_US
dc.format.medium81 tr.en_US
dc.language.isoVietnameseen_US
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBiometric producten_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectSản phẩm sinh trắc họcen_US
dc.subjectTiếp thịen_US
dc.titleXây dựng chiến lược marketing - mix để thâm nhập thị trường Việt Nam của Công ty IRITECH giai đoạn 2016 - 2020en_US
dc.typeMaster's Thesesen_US
dc.subject.DDC658.8en_US
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanhen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1Vietnamese-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.