Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/54421
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAssoc. Prof. Dr. Hồ Tiến Dũngen_US
dc.contributor.authorNguyễn Minh Thuấnen_US
dc.date.accessioned2017-07-07T07:38:26Z-
dc.date.available2017-07-07T07:38:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherBarcode: 1000000518-
dc.identifier.urihttp://opac.ueh.edu.vn/record=b1024553~S8-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/54421-
dc.description.abstractCơ sở lý luận về marketing dịch vụ. Thực trạng và giải pháp nhằm nâng cao hoạt động marketing tại Công ty TNHH TM & DV GÔ CO VI NA đến năm 2020.en_US
dc.format.medium86 tr.en_US
dc.language.isoVietnameseen_US
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectQuản trị tiếp thịen_US
dc.subjectMarketing managementen_US
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động marketing tại Công ty TNHH TM & DV GÔ CO VI NA đến năm 2020en_US
dc.typeMaster's Thesesen_US
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanhen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1Vietnamese-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.