Browsing by Author Lê Thị Hồng Minh


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1 to 20 of 51  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2024The 4C’s skill set and its impact on students’ future career adaptability: recommendations based on united nations’ sustainable development goal 4Nguyễn Thị Ánh Minh
2022Adoption of AI-based chatbots for hospitality and tourismPhạm Ngọc Linh Chi
2023Ảnh hưởng của Gamification đến lòng trung thành của khách hàngTừ Thị Kim Luyến
2022Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên nền tảng TiktokNguyễn Thị Cẩm Tú
2022Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua hàng của thế hệ Z trên nền tảng thương mại xã hộiĐỗ Khắc Cao Dinh
2022Các yếu tố tác động đến ý định cho phép truy cập thông tin của người dùng ứng dụng di độngTrương Huỳnh Anh Thư
2022Các yếu tố tác động đến ý định cho phép truy cập thông tin khi sử dụng các ứng dụng di động của giới trẻ TP.HCMTrần Phương Thùy
2023Chatbot motivates gen Z to use types of services: impact of personalization.Võ Thị Khánh Nguyên
Jul-2017Chiến lược tái cấu trúc theo chu kì sống của các công ty Việt Nam dưới tác động của kiệt quệ tài chínhHuỳnh Thị Cẩm Hà
2023Connecting the dots between marketing, information, and customer experience and its impact on brand loyalty in the fashion industryLâm Minh Vương
2023Consumers' attitudes towards advertisements using homosexual imagery: The case of the F&B industry in Ho Chi Minh CityNguyễn Thị Nguyệt Ly
2023Customer experience of vulnerable consumers when experiencing customer vulnerability in VietnamLưu Trọng Bảo
2022The effect of advertising content on the Tiktok platform generated by influencers/KOLS of a brand on brand engagement leads to purchase intention of gen Z in the new normal status of Covid-19 pandemicLê Phước Nhân
2023Electric vehicle adoption intention in Vietnam: an application of UTAUT2Lê Võ Hạ Như
2023An empirical research on how travel videos on tiktok affect post-pandemic travel intentions of young peopleLâm Mỹ Dung
2023The empowering drivers of impulse purchases by customers in live commerce's hungry marketing modeTrần Minh Châu
2024Expectations and Experience impact on Value Co-creation Intention of Users when playing GamesNguyễn Thị Cẩm Hà
2023Factors affecting consumer's plant-based meat alternatives buying intention in Ho Chi Minh CityLê Minh Huy
2022Factors affecting young people’s choice to start a business with the food and beverage (F&B) franchise model since Covid - 19.Nguyễn Ngọc Quỳnh Anh
2023Factors of metaverse experience in marketing affect customer engagement in VietnamNguyễn Ngọc Anh Thư