Browsing by Author Lê Vũ Lan Oanh

Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Ai chatbot: Customer care trends in the 4.0 technology era - factors affecting customer satisfaction when chatting with AI chatbotBùi Cao Yến Diễm
2024Application of artificial intelligence (AI) to enhance young customer’s brand love in cosmetic industryTrần Thị Giang
2024Decoding discontinuous behavior: Unraveling gamification's impact on ewallet applicationsNguyễn Văn Hiếu
2024Follow your heart or listen to your mind? Emotional marketing: a bibliometric analysis and future research agendaNguyễn Thị Hương
2023How ethical behavior is considered in different contexts: A bibliometric analysis of global research trends using vosviewerTrần Yến Quyên
2023Impacts of spike days campaigns on Vietnamese generation z customers’ impulsive online buying behaviorHoàng Cao Thắng
2024Nghiên cứu về tầm quan trọng của quyền riêng tư trên phương tiện truyền thông mạng xã hội ảnh hưởng đến ý định mua sắm online của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí MinhNguyễn Văn Quốc Huy
2024Những yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua hàng xanh của người tiêu dùng từ 18 - 35 tuổi tại thành phố hồ chí minh: phân tích cấu trúc đa nhóm MGA cho mối quan hệ giữa ác cảm rủi ro chung và nhận thức xanhHuỳnh Thị Ánh Tuyết
2024The Rise of Green-Vehicle Tendency and the pioneering of VinFast: Analyzing Consumer Behavior in the Electric Motorbike AdoptionNguyễn Thị Vân Anh
2024The Rise of Green-Vehicle Tendency and the pioneering of VinFast: Analyzing Consumer Behavior in the Electric Motorbike AdoptionNguyễn Thị Vân Anh