Browsing by Author Nguyễn Huệ Minh

Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định tiếp tục sử dụng AI trong học tập của gen ZNguyễn Đinh Hoàng Phúc
2024Các Yếu Tố Tác Động Đến Hành Vi Sử Dụng Dịch Vụ Xe Điện Xanh SM Của Người Tiêu Dùng Tại Thành Phố Hồ Chí MinhVũ Quang Vinh
2024Circular fashion the role of disclosing the history of secondhand clothing on value-risk perception and usage intention different generations in Ho Chi Minh CityLưu Trọng Nghĩa
2024Examining factors influencing Vietnamese college students’ intentions to study abroad, and proposing solutions to attract their returnNguyễn Trúc Phượng
2023The factors impacting crowd workers’ participative behavior in Ho Chi Minh cityNguyễn Thị Thảo Vy
2024Factors influencing continuous intention to use online music streaming platforms: the mediating role of personalizationLâm Trung Quân
2023How has Covid-19 pandemic affected e-wallet continuous usage intentionLê Minh Hạnh
2024The impact of the product description on purchasing intention in cross- border e-commerce: evidence from vietnamese consumersVõ Nguyễn Bảo Hân
2023The impact of Tiktok ugc videos on online purchase intention in Ho Chi Minh City: The mediating role of cognitive statesLìu Sỳ Hải
2024Moving towards sustainable transportation: commuters’ switching intention from internal combustion engine vehicles (ICEVs) to electric vehicles (EVs). The rise in use of Vinfast EVs in Ho Chi Minh CityPhạm Khánh Linh
2024Nghiên cứu các yếu tố tác động đến sự sẵn lòng sử dụng dịch vụ crowd shipping của khách hàng nội thành Thành phố Hồ Chí MinhNguyễn Hoài Bảo Ngọc
2024Nghiên cứu tác động của việc sử dụng thực tế tăng cường (AR) đến ý định mua hàng của người dùng trong ngành công nghiệp sắc đẹp trên các nền tảng thương mại điện tử - Nghiên cứu với trường hợp tại ShopeeTrần Đặng Linh Chi
2024Research on green consumption intention when buying food online: Evidence in VietnamĐặng Văn Anh
2024Research on the impact of short-form video advertising on the purchase intention of Gen Z in Vietnam: the case of InstagramNguyễn Hồng Ngân
2023Reverse logistics in Vietnam: Factors affecting e-waste return intention for recyclingVõ Thị Kim Ngân
2024Transparency And Traceability As Antecedents For Consumers’ Trust InDương Nhật Tiến
2024Value Co-Creation in Transparent and Traceable Supply Chains: The Dynamics of Trust and CommitmentNguyễn Hà Duy