Browsing by Author Nguyễn Ngọc Danh

Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Ảnh hưởng của hội chứng“Fomo fear of missing out” đến hoạt động tìm việc làm của Sinh viên Tp.HCMTrương Hoàng Kha
2023Buy now or regret later: a new evidence of gasoline panic buying in VietnamHoàng Minh Nam Phương
2023Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sản phẩm thời trang bền vững của sinh viênHuỳnh Thùy Thiên An
2023Factors to enhance consumer experience and repatronage intention at flagship Phuc Long store in Ho Chi Minh cityVõ Huỳnh Bảo Nguyên
2024Financial Development And Energy Consumption In Environmental Sustainability: New Insights From ASEAN CountriesNguyễn Thành Tín
2023Future business trends and security risks of consumer information. General z's perspective when experience of intergrating shopping on omnichannel.Nguyễn Hồ Hương Ka
2024Impact of remittances on agricultural productivity, livelihood strategy and rice household income. a new evidence from rice household in rural VietnamLê Thanh Thiên
2023Organic cosmetics and environmental consciousness: investigating factors influencing actual purchase behavior of students in Ho Chi Minh CityPhạm Nguyên Thục Trâm
2023Research on factors that affect advertising avoidance on FacebookNguyễn Minh Thư
2023Shopping cart checkout abandonmentNguyễn Ngọc Anh
2023Tiền điện tử: Từ nhân tố tác động đến sự thúc đẩy hình thành ý định đầu tưNguyễn Hoàng Nhật Duy
2023Tiktok-Livestreaming: Impact of social presence and consumer characteristics on purchasing intentionNguyễn Trần Phương Linh
2023Truyền miệng tiêu cực: thu hút hay đẩy khách hàng ra xa? Ảnh hưởng của truyền miệng điện tử tiêu cực đến ý định ghé thăm nhà hàng của thực kháchTrần Quỳnh Như
2023When brand attachment turns negative: Compulsive buying and trash-talking in Ho Chi Minh city consumer-brand relationshipsPhạm Thị Kim Dung
2023Xu thế giáo dục thời 4.0: Nhu cầu sở hữu khóa học trực tuyến có trả phí của sinh viênTrần Nguyễn Ngọc Diễm