Nhà nghiên cứu trẻ UEH : [2011] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 301 to 320 of 2011
Issue DateTitleAuthor(s)
2025The impact of compulsive AI Chatbot usage on innovative behavior among university Students in Ho Chi Minh City: The mediating role of creative self–efficacy and the moderating role of organizational AI readinessLương Thị Hoài Sim
2025Antecedents of Purchase Intention Towards Fashion With Traceability: Unpacking The Role of Social ComparisonĐoàn Nguyễn Hạnh Nhi
2025The effects of mentoring, strategic leadership and knowledge sharing on generation Z employee performance in Ho Chi Minh City: The mediating role of competency developmentNguyễn Thị Minh Thư
2025Thriving amidst technostress: How technostress creators affect task performance and job satisfaction through burnout and technostress inhibitors as both mediators and moderators? insights from Ho Chi Minh CityBạch Phương Khanh
2025The impact of eco-guilt on green consumption behavior among students at the university of economics Ho Chi Minh City (UEH)Võ Văn Thông
2025Evaluation and comparison of audit quality of big 4 audit firms compared to non-big 4 companies: Empirical evidence in Viet NamNguyễn Thị Minh Trúc
2025Nghiên cứu về sự chấp nhận công nghệ chatbot ai trong học tập đánh giá tác động đến động lực và thành tích học tập của sinh viên tại Thành Phố Hồ Chí MinhPhạm Nguyễn Gia An
2025Research the factors affecting generation Z'S entrepreneurial intention on digital platforms in the Mekong deltaHuỳnh Bảo Trân
2025A happier gen-z workforce stays longer: investigating the role of transformational leadership, autonomy, perceived organizational support and colleaugue support as predictors for happiness at workNguyễn Trương Thúy Hiền
2025Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng Chatbot ai tại các ngân hàng thương mại Việt Nam trên địa bàn Tp. Hồ Chí MinhNguyễn Quốc Anh
2025Social dynamics and psychological factors in the sharing economy: Understanding social exchange outcomesNguyễn Hoàng Huyền Trang
2025The impact of gamification on Gen Z consumers' purchase intentions on e-commerce platforms in Ho Chi Minh CityNguyễn Công Danh
2025Pháp luật về định danh tài khoản mạng xã hội đối với cá nhân và một số kiến nghị cho Việt NamNguyễn Trọng Khoa
2025The influx of foreign e-commerce platforms: Impacts on the domestic market and Vietnam's regulatory frameworkNguyễn Thị Hiệp
2025Nghiên cứu tác động của chất lượng báo cáo tài chính và kỳ hạn nợ đến hiệu quả đầu tư đối với các công ty niêm yết tại Việt NamTrương Nguyễn Thành Danh
2025Promoting awareness and the popularity of mobile health services (MHEALTH) among gen Z users in Ho Chi Minh CityHoàng Cao Đức
2025Phân tích xu hướng "nghề tay trái": các yếu tố ảnh hưởng đến xu hướng nghề tay trái của Gen Z tại TP. Hồ Chí MinhHuỳnh Nguyễn Yến Tâm
2025Electronic word-of-mouth (Ewom): The further understanding its impact on Gen Z’s online purchase intention on social platforms in the Mekong DeltaVõ Lê Khôi Nguyên
2025FMCG products in the age of Greenwashing: How Gen Z in Ho Chi Minh City reacts to buying intention to false statements about green productsPhạm Võ Hồng Dung
2025The role of personal branding in job search success: Moderators of authenticity in shared informationTrần Tấn Dũng
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 301 to 320 of 2011