Nhà nghiên cứu trẻ UEH : [1168] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 521 to 540 of 1168
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Tác động của KOLs đến ý định mua hàng thời trang online của Gen Z: vai trò trung gian của niềm tin khách hàngTrần Gia Hân
2024Nghiên cứu ảnh hưởng của trí tuệ cảm xúc của nhóm đến hiệu quả làm việc nhóm - vai trò trung gian của sự tin tưởng trong nhóm và sự gắn kết trong nhóm: trường hợp của các sinh viên ngành kế toán – kiểm toán trên địa bàn TP.HCMTrần Thị Như Ý
2024An investigation of determinants affecting brand loyalty among generation Z consumers: a case study of local fashion brandsNguyễn Thị Thuỳ Linh
2024The effects of workplace ostracism and workplace incivility on employees’ turnover intention. the mediating role of knowledge hiding behaviorTrương Thị Kim Ngân
2024The effect of geopolitical risk on bankruptcy risk of commercial banks around the worldHuỳnh Trí Hào
2024Factors influencing university student’s intention to use ChatGPT for education in Ho Chi Minh CityPhạm Nam Phương
2024Nghiên cứu phương pháp khai phá dữ liệu và ứng dụng phần mềm Orange vào việc dự báo khả năng khách hàng rời bỏ dịch vụ viễn thôngVũ Thị Thanh Huyền
2024Behavior of storing accounting data on cloud and accounting information securityDương Khánh Linh
2024What drives users to return plastic waste to reverse logistics systems for recycling? evidence from VietnamPhan Minh Thông
2024Phân tích các đặc điểm của làng xã ảnh hưởng đến di cư lao động trẻHồ Khánh Huyền
2024The impacts of opinion leader through shortvideo to genz's attitude toward brand and purchase intention – a research in beauty care industry in Ho Chi Minh CityTrương Nguyễn Khánh Hoài
2024Factors affecting behavioural intentions to use ai-based chatbots in learning among university students in Ho Chi Minh CityNgô Trần Kim Thoa
2024The impact of expertise and social interaction on live streaming purchase intention among university students in Ho Chi Minh City: utilitarian value, social value, and hedonic valueTrần Vinh Cường
2024Energy poverty and education: empirical evidence from VietnamNgô Kim Anh
2024An empirical research on how mental stability affects academic performance and the moderation of social media: the case of the students from UEHVũ Tường Vân
2024Ảnh hưởng của mạng xã hội Tiktok đến ý định mua hàng trực tuyến của sinh viêN UEH tại Thành phố Hồ Chí MinhVõ Tiến Đạt
2024The government's transparency in governance performance, quality of public administration, and empirical relationship with bankruptcy risk in VietnamNguyễn Gia Bảo
2024Nghiên cứu mô hình khаi phá dữ liệu và ứng dụng trоng dự báо tác động củа chiến dịch mаrketing tại siêu thị đến quyết định muа hàng củа khách hàngNguyễn Quang Huy
2024Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự ổn định tài chính của ngân hàng thương mại Việt NamHồ Lương Linh
2024Emotional alchemy: unveiling the secret ingredient for teamwork triumph - discoveries from universities in Ho Chi Minh CityNguyễn Thị Thu Hà
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 521 to 540 of 1168