Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/73147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHuỳnh Kiều Tiênen_US
dc.contributor.authorPhan Tiến Đạten_US
dc.date.accessioned2024-11-26T03:43:45Z-
dc.date.available2024-11-26T03:43:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/73147-
dc.format.medium60 tr.en_US
dc.language.isovien_US
dc.publisherĐại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minhen_US
dc.relation.ispartofseriesGiải thưởng Nhà nghiên cứu trẻ UEH 2022en_US
dc.titleNhững yếu tố gây tác động đến hành vi mua sắm của người tiêu dùngen_US
dc.typeResearch Paperen_US
ueh.specialityKinh tếen_US
ueh.awardCen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1vi-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeResearch Paper-
Appears in Collections:Nhà nghiên cứu trẻ UEH
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.