Browsing by Author Trần Hà Quyên


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1 to 20 of 23  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Analyzing the consumer behavior of single-use plastic products of university students in Ho Chi Minh CityNguyễn Khoa Huân
2023Assessment of green consumer behavior in Dong Nai provinceLưu Trần Nguyên Ngọc
2023Ảnh hưởng của Taobao đến hành vi mua sắm của người tiêu dùng gen Z tại Thành phố Hồ Chí MinhPhạm Nguyễn Hồng Phát
2024Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định tiêu dùng xanh của sinh viên tại Thành phố Hồ Chí Minh: xem xét mối liên hệ giữa các biến mối quan tâm đến môi trường, ảnh hưởng xã hội, hiệu quả cảm nhận và tự tin vào năng lực bản thânPhạm Dương Thái
2024Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng SPayLater (Shopee PayLater) của sinh viên tại Thành phố Hồ Chí MinhLục Ngọc Phương
2023Dự báo về giá trị xuất khẩu hàng hóa của Việt Nam sang Hoa KỳLê Thị Thanh Thảo
2023Entertainment preference survey among Vietnamese studentsTrần Phát
2024Entrepreneurship as a phenomenon in the Vietnamese market: exploring influential factors shaping UEH students’ awareness in trend-driven entrepreneurshipPhạm Nguyễn Hồng Phát
2023Factors affecting the decision to use E-wallets by students in Ho Chi Minh CityNguyễn Thị Thanh Hà
2023The factors affecting the formation of the FOMO (fear of missing out) in youth when using online social networksPhạm Tường Vy
2024Factors affecting the purchase intention of gen Z in Ho Chi Minh city via livestream: The case of TiktokMai Thu Hiền
2024How do privacy protection laws and regulations enhance the effectiveness of personalization in marketing? Analyzing the decreased personalized advertising avoidance behavior: The mediating roles of privacy risk and privacy controlPhạm Hồng Hiển
2024The impact of business characteristics, performance and selection of audit firms on sustainability reporting disclosure: The moderating role of leverage ratioTrần Ngọc Minh Ánh
2024Influence of crude oil prices, exchange rates on petroleum product prices: Empirical evidence in Vietnam in the period 2018-2023Đỗ Ngọc Anh Thư
2024The influence of Korean cinematography arts on Ho Chi Minh adolescents' purchase intention of Korean productsĐào Ngọc Lan
2024Investigating the affecting degree of perception and capability factors in customers’ fintech adoption decision: Measuring under the circumstance of vuca eraNguyễn Vân Phi Yến
2024Nghiên Cứu Các Yếu Tố Ảnh Hưởng Đến Quyết Định Mua Mỹ Phẩm Nội Địa Việt Nam Của Giới Trẻ Tại Thành Phố Hồ Chí MinhNguyễn Thị Thùy Linh
2024Nghiên cứu tác động của sự lo lắng trong tương tác, nỗi lo sợ bị bỏ lỡ (fomo) và chứng nghiện điện thoại thông minh đến kết quả học tập của sinh viên trên địa bàn TP. HCMNguyễn Lê Ngọc Trân
2024Nghiên cứu tác động của tính vị ngoại trong tiêu dùng đến ý định mua sản phẩm may mặc trung quốc của sinh viên trên địa bàn thành phố Hồ Chí MinhHuỳnh Long Vũ Thiên Kim
2024Phân tích các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua mỹ phẩm thuần chay Cocoon của thế hệ Z (Gen Z) tại Thành phố Hồ Chí MinhPhạm Thị Quỳnh Anh