Nhà nghiên cứu trẻ UEH : [1389] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1241 to 1260 of 1389
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Các nhân tố ảnh hưởng đến mức độ công bố thông tin tự nguyện của doanh nghiệp niêm yết ngành du lịch Việt Nam trong bối cảnh Covid 19Nguyễn Thị Thảo Duyên
2023Dự báo về giá trị xuất khẩu hàng hóa của Việt Nam sang Hoa KỳLê Thị Thanh Thảo
2023Factors of metaverse experience in marketing affect customer engagement in VietnamNguyễn Ngọc Anh Thư
2023Impacts of spike days campaigns on Vietnamese generation z customers’ impulsive online buying behaviorHoàng Cao Thắng
2023Nghiên cứu ảnh hưởng của chu kỳ Mặt Trăng và một số bất thường về lịch đến tỷ suất sinh lợi trên thị trường chứng khoán Việt NamTrần Nguyên Thục Hân
2023The impact of scarcity messages on the relationship between perceived value and purchase intention in the promotion in e-commerce platforms to generation Z in Ho Chi Minh cityLê Huỳnh Tuấn Anh
2023Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng cửa hàng ảo: Nghiên cứu người tiêu dùng tại Thành phố Hồ Chí MinhLữ Thị Hồng Diệu
2023Sustainable development of digital banking in vietnam: Focused on perceived it quality issues, social and environmental concern featuresNguyễn Thị Yến Nhi
2023Can Gamification motivate the use of e-banking / e-wallet on gen Z? Effect of rewards?Đặng Thị Trúc Mai
2023Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi sử dụng các sản phẩm vi phạm bản quyềnNguyễn Tiến Anh
2023Factors impacting on the intention to purchase green cosmetics: A case study in VietnamQuách Gia Hân
2023How has Covid-19 pandemic affected e-wallet continuous usage intentionLê Minh Hạnh
2023Energy harvesting from hip-twister and exercise bike for storage and useNguyễn Ngọc Minh Anh
2023The impact of corporate social responsibility aspects: customers, community, and environment on consumer buying behavior.Nguyễn Hữu Tường Vy
2023FOMO' s origin results in post-purchasing regret in the fast fashion industry: The evidence from VietnamNguyễn Huy Bảo
2023Research on the impact of gamification in e-commerce platform on customer purchasing behavior.Hà Chi Mai
2023Phân loại vai trò tài sản dựa trên tỷ suất sinh lợi, mối tương quan động và hiệp phương sai bằng mô hình DCC-GARCHVõ Phạm Giang Đình
2023Sự chấp nhận Chatbot trong việc nâng cao trải nghiệm khách hàng trực tuyến và tác động của chúng lên lòng trung thành của khách hàng với ChatbotĐinh Thị Kim Thanh
2023The effect of personal values on purchase intention of products with environmentally friendly packaging: egoistic value and altruistic valueNguyễn Thanh Toàn
2023Fintech và hiệu quả hoạt động NHTM tại Việt NamPhạm Nhật Tân
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1241 to 1260 of 1389