Nhà nghiên cứu trẻ UEH : [1167] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 1167
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Effect of customer experience on repurchase intention in e-commerce: Trust and satisfaction as mediating variablesNguyễn Thị Kim Liên
2024Exploring the factors motivating customer’ intention to use Chatbots, the role of Chatbots intelligence and athropomorphism: The perspective from Ho Chi Minh city in VietnamPhan Duy Ngọc
2024Các nhân tố ảnh hưởng đến việc làm đúng ngành của sinh viên khoa Kế toán Đại học Kinh Tế Thành phố Hồ Chí MinhNgô Thị Hồng Thắm
2024Sở hữu nhà nước điều tiết tác động của đòn bẩy tài chính lên hiệu quả hoạt động trong covid – 19: Bằng chứng thực nghiệm với ngành ngân hàng và ngành dầu khíLê Gia Phú
2024Nghiên cứu so sánh về quy trình bảo vệ trẻ em trong trường hợp khẩn cấp ở Việt Nam và một số quốc gia trên thế giớiPhạm Quốc Huy
2024Nghiên cứu những tác động từ rủi ro công nghệ thông tin ảnh hưởng đến chất lượng thông tin kế toán trong doanh nghiệp tại Việt NamTrần Nữ Hoài Như
2024The Impact Of Foreign Direct Investment, Renewable Energy Consumption, And Economic Growth On Carbon Dioxide Emissions In Some Asian CountriesTrần Thị Phương Nhi
2024Hoàn thiện khung pháp lý về lao động và du lịch để phát triển kinh tế ban đêm - nghiên cứu trường hợp của Thành Phố Hồ Chí MinhLê Bùi Thanh Hiền
2024Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định nghỉ việc của nhân viên ngành sự kiện tại Thành phố Hồ Chí MinhNguyễn Lê Tuấn Phát
2024The Impact Of Green Finance On Mitigating Environmental Degradation In Low To Average Income Countries Worldwide From 2003-2021Lê Văn An
2024Kiểm soát chiếm đoạt tài sản và lạm quyền trong hoạt động bán hàng của công ty TNHH MTV Dược Sài Gòn (Sapharco)Nguyễn Xuân Tường Vy
2024Ai chatbot: Customer care trends in the 4.0 technology era - factors affecting customer satisfaction when chatting with AI chatbotBùi Cao Yến Diễm
2024Racing To Sustainable Development Goals: Exploring The Impact Of Geopolitical RiskTrần Huệ Giang
2024How To Enhance The Effectiveness Of Ai-Driven Personalization In Marketing: The Role Of Explainable Ai (Xai) In Building Perceived Value And Trust In Personalized Advertising In HCMCBùi Thị Ngọc Huyền
2024The Value Of Enterprises In The Context Of Inflation: A Study Of The Vietnamese MarketLê Trần Tố Uyên
2024Factors influencing impulse buying behavior in live-streaming shopping on Tiktok live: A stimulus - organism – response (sor) perspectiveĐoàn Thanh Thiên Kim
2024Những Yếu Tố Tác Động Đến Vốn Thương Hiệu Của CocoonNguyễn Đình Huy
2024How do privacy protection laws and regulations enhance the effectiveness of personalization in marketing? Analyzing the decreased personalized advertising avoidance behavior: The mediating roles of privacy risk and privacy controlPhạm Hồng Hiển
2024Factors Affecting Gen Z's Intention To Buy Green Cosmetics Through The Intermediate Variable Of Consumers' AttitudeĐặng Nguyễn Anh Thư
2024Nghiên cứu tác động từ không gian trải nghiệm tại các khu nghỉ dưỡng đến ý định hành vi của khách hàng thế hệ Z tại Tp. Hồ Chí MinhNguyễn Hữu Hoàng
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 181 to 200 of 1167