Nhà nghiên cứu trẻ UEH : [1167] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 1167
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Nâng cao chất lượng hệ thống thông tin kế toán qua việc áp dụng hệ thống kiểm soát nội bộ: Nghiên cứu thực nghiệm tại Thành Phố Hồ Chí MinhLê Gia Âu
2024Nghiên cứu tác động của các yếu tố thành phần thuộc tích hợp đa kênh đối với ý định mua thường xuyên của khách hàng tại Bách Hoá XanhLê Bảo Tùng
2024The factors of green campus spaces that affect UEH Student’s mental healthVương Minh Khuê
2024Ứng dụng công nghệ Rfid trong công tác phòng chống buôn lậu, gian lận thương mại đối với hàng hoá xuất nhập khẩuNguyễn Thị Dương Ngân
2024Does perceived CSR motivate gen Z consumers to purchase a premium of perceived sustainable products? An empirical research from VietnamPhạm Thịnh Phát
2024Ứng dụng phân lớp trong việc dự báo khách hàng rời bỏ tại ngân hàngNguyễn Thanh Trúc
2024Determinants of adoption of modern rice varieties in rural Vietnam: An analysis of the microeconomic aspects based on household surveys.Lê Tùng Khang
2024A survey on the demand for studying masters abroadTrần Mai Trúc
2024Ảnh hưởng của sự hiện diện xã hội người phát trực tiếp đến hành vi mua hàng ngẫu hứng của giới trẻ trong ngành hàng thời trang trên thương mại livestream TiktokĐỗ Thị Thu Phương
2024Pepsico’s sustainable packaging campaign and its effects on consumers' purchase intention in Ho Chi Minh cityNguyễn Đoàn Yến Nhi
2024The factors affecting intention to use Chat GPT of young generation in Ho Chi Minh CityNguyễn Lê Mai Hưởng
2024Dự báo lòng trung thành của khách hàng dựa trên khai thác bộ dữ liệu Airline Passenger SatisfactionDương Nguyễn Hoài Thu
2024The influence of employer brand, employer attractiveness, perceived credibility on students' application intention in the Ho Chi Minh City: the mediating role of corporate reputationDương Thị Thuý Hiền
2024Research on the impact of augmented reality (AR) technology on the intention to purchase cosmetics: A case study of students in the Ho Chi Minh cityTrần Thị Ngọc Thảo
2024Ứng dụng giao thông thông minh trong sinh viên: thái độ, số lượng và hành viNguyễn Huỳnh Phương Thảo
2024Understanding the perceptions of AI-based content recommendations and enhancing customer engagement on short video platforms: the mediating role of perceived values, self-congruence and empathyCao Vũ Uyên Phi
2024Tác động của mức độ phát thải khí CO2 của doanh nghiệp lên giá cổ phiếu doanh nghiệp đó trong bối cảnh xanh và đổi mới: nghiên cứu thực nghiệm các công ty niêm yết tại thị trường chứng khoán Việt NamNguyễn Võ Tuấn Kiệt
2024The impact of the power of the board of management and the executive director on the performance of commercial banks listed on the Vietnam stock market (period 2012 - 2021)Đậu Đức Huy Hoàng
2024Factors affecting the intention to study postgraduate of third-year and fourth-year students at UEH UniversityNguyễn Thái Học
2024How does esg performance enhance financial flexibility? Empirical evidence from listed firms in developing Asian region countriesNguyễn Hoàng Vũ
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 100 of 1167