Browsing by Author Cao Quốc Việt


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1 to 20 of 30  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Aspects of environmental management system affecting UEH students' pro-environmental behaviours and awarenessVõ Phương Anh
Sep-2015Bản sắc dân tộc, chủ nghĩa hướng ngoại, chủ nghĩa vị chủng và hành vi tiêu dùng hàng nộiCao Quốc Việt
Dec-2022Các nhân tố ảnh hưởng đến sự sẵn lòng tiêu dùng sản phẩm xanh: Trường hợp xăng sinh học E5Bạch Ngọc Hoàng Ánh
Jan-2023Các nhân tố tác động đến hành vi đổi mới sáng tạo của giảng viên đại học tại Việt NamNguyễn Văn Chương
2023Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi sử dụng các sản phẩm vi phạm bản quyềnNguyễn Tiến Anh
2023Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi sử dụng các sản phẩm vi phạm bản quyềnNguyễn Tiến Anh
2023Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng ứng dụng tập thể dục thông minh: Nghiên cứu thực trạng tại Thành phố Hồ Chí MinhPhạm Mai Bảo Ngọc
2024Does perceived CSR motivate gen Z consumers to purchase a premium of perceived sustainable products? An empirical research from VietnamPhạm Thịnh Phát
2024Factors affecting job performance within 4.0 industry: An empirical evidence in Ho Chi Minh City.Lê Duy Bảo
2023Factors affecting job stress and job performance of employees in Ho Chi Minh CityHàn Lê Yến Thy
2023Factors effect on person - organization fit and its effect on work stress and turnover intentionTrần Ngọc Yến Vy
2023Factors from companies’ side affecting the unpaid internship satisfaction in Ho Chi Minh City.Nguyễn Quốc Toàn
2024Factors impacting gen z's intention to purchase condom: a case study in VietnamNguyễn Phạm Thanh Diệp
2023Factors impacting on the energysaving behavior: A case study of university students in Ho Chi Minh cityBùi Nguyễn Quỳnh Như
2023Factors impacting on the intention to purchase green cosmetics: A case study in VietnamQuách Gia Hân
2023Factors influencing to Gen Z's purchase intention of luxury counterfeits: A mediating role of attitudes toward counterfeitsLê Thị Thu Trang
2023Giáo dục khởi nghiệp, đam mê khởi nghiệp, hình mẫu lý tưởng và ý định khởi nghiệp qua mạng: Vai trò trung gian của sự tự hiệu quả về việc kinh doanh mạo hiểm và sự tự hiệu quả công nghệNguyễn Hoàng Anh
2018Hành vi tẩy chay hàng tiêu dùng: nghiên cứu tại Việt NamCao Quốc Việt
2024How Brand Experience Affects Brand Evangelism Of University BrandsLiêng Bích Diệu
2024The impact of greenwashing and green perceived value on young people's intention to purchase Innisfree green cosmetics in Ho Chi Minh City: Through Intermediate Factors Green Brand Attitude, Green Brand Image, Green Brand Equity, Green Word of MouthNguyễn Thị Bích Trâm