Nhà nghiên cứu trẻ UEH : [535] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 535
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Income inequality and financial stability: how relevant is financial inclusion? - evidence from cross-country analysisVõ Khánh Hà
2024Click intentions towards programmatic advertising: the moderating role of ai beneficial on the relationship between personalization and ad relevanceNguyễn Khả Uyên Nhi
2024The effects of inclusive leadership on organizational citizen behavior, employee perception, turnover intention, job satisfaction and knowledge sharing: the mediating role of organizational justiceLê Nguyễn Hoàng Nhi
2024Does ambidextrous leadership motivate work crafting in the Vietnamese hospitality industry? The roles of work passion and perceived work significancePhan Đỗ Quỳnh
2024Digital transformation, sustainable innovation, and circular economy: the innovative potential of start-ups in an emerging economyNguyễn Thị Nhạn
2024Investigating consumers’ resistant reactions to ai-based content recommendation on short-video platforms: A study of greedy and bias recommendationsNgô Thị Quỳnh Như
2024Pháp luật về kiểm soát hành vi lạm dụng vị trí thống lĩnh trên thị trường dữ liệuNguyễn Thị Thanh Tâm
2024Factors affecting intention to purchase recommended beauty products by Tiktok influencersNguyễn Phương Nghi
2024The impact of user-generated content (ugc) on tourists’ intention to choose a destination: A factual survey in HCM CITYHà Phương Thảo
2024Tác động của vi phạm hợp đồng tâm lý đến ý định nghỉ việc của nhân viên ngành logistics ở Thành Phố Hồ Chí Minh: vai trò trung gian của im lặng phòng thủ và sự hoài nghi đối với tổ chứcNguyễn Phan Khánh Huyền
2024The affections of nostalgia marketing and experiential quality towards the willingness to pay of gen z from the perspective of hotel serviceNguyễn Mạnh Cường
2024The affections of nostalgia marketing and experiential quality towards the willingness to pay of gen z from the perspective of hotel serviceNguyễn Mạnh Cường
2024The power of Virtual Brand Ambassadors in shaping Generation Z's Green Consumption in Ho Chi Minh City ContextPhạm Thị Thu Hoài
2024Exploring consumers’ Impulsive Buying in TikTok Live-streaming: The Stimulus-Organism-Response FrameworkLương Thành Luân
2024Mối quan hệ giữa kháng cự sự thay đổi và ý định nghỉ việc đối với các nhân viên thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thành phố Hồ Chí Minh: Vai trò trung gian của sự hài lòng trong công việc, động lực và kết quả làm việcNguyễn Thị Thanh Trúc
2024KOLs’ Perceived Persuasiveness: Consumer Impulse Buying Behavior On KOLs’ TikTok Live Streaming CommerceTạ Kim Phúc
2024The impact of investor characteristics on stock investment intentions : the mediating role of risk perception and perceived uncertainty about investment achievementTrương Đông Nghi
2024Open banking, api and digital transformation trend in banking industry: factors affecting citizens’s usage intention in Ho Chi Minh CityNguyễn Thị Ngọc Tâm
2024Hành vi quản trị lợi nhuận của các công ty thuộc nhóm ngành bất động sản niêm yết trên sàn chứng khoán: bằng chứng thực nghiệm tại Việt NamHuỳnh Thị Thu Hương
2024Tham nhũng địa phương và chi trả cổ tức: địa điểm đặt trụ sở chính của doanh nghiệp có là yếu tố chi phối?Lê Quang Sang
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 535