Nhà nghiên cứu trẻ UEH : [2011] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 381 to 400 of 2011
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Investigating the influence of Green Brand Equity on Green Repurchase Intention of GenZ in Ho Chi Minh City with a focus on green products and the mediating roles of Green Trust and Green Satisfaction in the relationship between Green Brand Image and Green Brand EquityLê Phan Khánh Vy
2025Are social media and environmental awareness the key to unlocking green consumerism?Lê Thị Hải Hà
2025Economic growth and co2 emissions in asean: An empirical investigation of influential factors through the lens of the environmental kuznets curveHoàng Phương Anh
2025Factors influencing audit quality of audit firms: A study comparing the perspectives of professional auditors and students in Ho Chi Minh CityNguyễn Nguyên Đạt
2025Hiệu quả của ai trong xây dựng chiến lược marketing số do doanh nghiệp nhỏ và vừa ngành thời trang tại Việt NamNguyễn Phan Bảo Ngọc
2025From employee–ai collaboration to career sustainability: Exploring the roles of ai trust, approach motivation, and avoidance motivationHoàng Ngọc Hùng
2025Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến việc áp dụng công nghệ thông tin trong hoạt động kiểm toán tại các công ty hành nghề kiểm toán tại Việt NamNguyễn Trần Mỹ Ngọc
2025Beauty filters and consumer purchasing understanding the impact of ar makeup on female shopping habits in Ho Chi Minh CityTrần Mẩn Anh
2025Ảnh hưởng của video review Food trên nền tảng TikTok đến ý định lựa chọn địa điểm ăn uống của sinh viên UEH tại TP.HCMNguyễn Ngọc Thảo
2025Analyzing the effects of caffeine intake in beverages on cognitive performance of university students in Ho Chi Minh cityHồ Quỳnh Lam
2025The impact of green advertising skepticism on Vietnamese citizens’ intention to purchase electric vehicleTrần Quỳnh Trang
2025Factors Affecting IFRS Adoption in Listed Companies: Evidence from VietnamNguyễn Thị Minh Thư
2025Extending the theory of planned behavior in green purchasing: Exploring the mechanisms of attitude, subjective norms, and perceived behavioral control influence on green purchase behavior of consumersH Joy Kbuôr
2025Nghiên cứu các tiền đề và hệ quả của sự hài lòng công việc trong bối cảnh làm việc kết hợpChạc Ngọc Vy
2025Driving sustainable last-mile delivery in Vietnam: Exploring crowdshipping adoption in omni-channel logisticsCao Thị Thảo Như
2025The impact of green finance, eco-innovation, renewable energy and industrialization on CO2 emissions in asian countries: Policy implications for VietnamNguyễn Tuấn Khôi
2025Đóng góp vào SDG 8 (tăng trưởng kinh tế và việc làm bền vững): Nghiên cứu các yếu tố tác động đến ý định khởi nghiệp bền vững của sinh viên UEHNguyễn Thị Thu Trang
2025Sustainable transport, stronger loyalty: Exploring csr’s influence in public mobility – a study on ueh shuttle BusTrần Phương Mai
2025Determinants of consumer intentions toward sustainable fashion of E-commerce platforms: Investigating the moderating impact of greenwashingNguyễn Ngọc Tân
2025Tác động của trí tuệ nhân tạo đến hiệu suất làm việc của kế toán viên: Bằng chứng ở các DN tại Thành Phố Hồ Chí MinhNguyễn Ngọc Cẩm Tú
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 381 to 400 of 2011